Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gwyneth
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:11, 27 Mar 2009 Temat postu: Test: Magowie Ognia |
|
|
Witam, Zapraszam do testu misji Magowie Ognia.
Poprawki są przewidziane, oparte na ostatnim database Neo.
Fabuły nie zdradzę by było ciekawiej.
W menu wyboru widnieje jako "Magowie Ognia", lecz chyba to już wiecie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
P.S. Warto zaopatrzyć się w fajerwerki, pomogą gdy się zablokujesz.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gwyneth dnia Śro 17:19, 01 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Solaris/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Miklosz
Klanowicz
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:31, 27 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Właśnie coś mi nie pasowało...
Wrzuciłeś plik z9q2.mob zamiast z9q9.mob .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Solaris/images/spacer.gif) |
Gwyneth
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:22, 27 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Aha, właśnie to poprawiłem, dzięki za informacje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Solaris/images/spacer.gif) |
Miklosz
Klanowicz
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Sob 9:56, 28 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Kilka celi misji błędnie się aktualizuje, tzn. po wykonaniu go, ponownie wyskakuje tekst że mamy iść go wykonać.
Co do samej misji.. za dużo mobów się do nas przyłącza i to o wiele za dużo.
Jak się ma już przy sobie wszystkie orki i gobliny to jak staniesz w miejscu, otoczą Cię i nie możesz się ruszać. No i do tego co chwile same się gdzieś blokują, zostają długo przy zwłokach oraz zapieprzają za każdym wrogiem, co może niezwykle denerwować przy wykonywaniu misji.
Co do skryptów od strony technicznej: radzę nie nazywać skryptów check i trigger, tylko krótki opis czego to jest skrypt. Od momentu kiedy sam tak zacząłem robić, o wiele łatwiej jest mi połapać się w skryptach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Solaris/images/spacer.gif) |
Gwyneth
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:59, 28 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
No mają ustalony agression mode na 0, jaką dać liczbę by walczyły tylko gdy ktoś je atakuje lub gracza i czy jest możliwość ustawienia by trzymały większy dystans i nie czekały tak przy zwłokach.
I jeszcze jedno zastosowałem polecenie RemoveObjectFromServer( GetObject(102) ) bo myślałem że po użyciu dzwigni ten portal zniknie a nadal jest, czy źle je stosuje czy trzeba inną zastosować?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gwyneth dnia Sob 20:00, 28 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Solaris/images/spacer.gif) |
Miklosz
Klanowicz
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:01, 28 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Sprawdź czy wpisałeś dobre ID, albo jeżeli ten teleport jest w pliku zone9bit, to wtedy spróbuj wpisać ten skrypt w tamtym pliku.
A co do AI przyjaciół, jedyne co możesz im zrobić to zmniejszyć zasięg widzenia :/
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Miklosz dnia Sob 21:04, 28 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Solaris/images/spacer.gif) |
Gwyneth
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:19, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Wprowadziłem poprawki.
Linki do ściągnięcia w pierwszym poście.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Solaris/images/spacer.gif) |
|