FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Nowy obszar - piaski
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Forum klanu Devils Strona Główna » Przyszłość EI » Nowy obszar - piaski
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy wprowadzić nowy obszar do gry?
Tak
100%
 100%  [ 29 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 29

Autor Wiadomość
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Pon 22:37, 03 Gru 2007    Temat postu:

stwory mają błąd ;P. Jak wbijesz się od razu i zabijesz złe oko (chyba te po prawej ;P) to od razu misję zaliczy, próbowałem wtedy dać QObjKillGroup, ale nie działało. tak samo teraz na piaskach też próbowałem. Patrząc na mapki oryginalne, to wszystko ma ładnie odnośniki, patrząc na mapki ruskie, to wszystkie Vtriggery itp są osrane i tylko główny skrypt zrobiony. Z QObjKillGroup próbowałem na 2 sposoby i żaden nie działa. Mógłbym ewentualnie przerobić plik mapy cyklopy, na potrzeby piasków, ale wtedy wystarczyłoby zabić 3 ogry. Spróbuje to zrobić tak jak Glazik mi mówił z 3-4 dni temu, tzn. na mapie będzie 1 ogr, gdy go zabijemy pojawi się drugi, potem trzeci itp. Ale z tym też trza byłoby pokombinować. Teraz już sam nie wiem jak się za to wziąść ;P. Popróbuję coś w czwartek/piątek (próbne matury w szkole mają być i powinien być luzik ;P).

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 6:21, 04 Gru 2007    Temat postu:

Yomanda napisał:
czemu trzeba po kolei ?Tylko utrudniacie milkoszowi prace Smile
btw jak bedziesz to napisz do mnie na gadu


no ja nie wiem czy pierdolenie o luczniku i jego sppedzie nalezy do tematu tej mapy Smile


Trzeba po kolei bo nie dziala skrypt na zabijanie grupy stworow...

A o luczniku nie gadamy juz od 8 postow Rolling Eyes

Btw. Apropo lucznika to nie trzeba go poprawiac fajna takte na niego mi Sauron pokazal Razz


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mały
Klanowicz



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Wto 15:37, 04 Gru 2007    Temat postu:

moze sie podzielicie z nami:P

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 15:56, 04 Gru 2007    Temat postu:

Wbij sobie kontaktowej do 50 minimum, (ja wbilem do 55 Wink) wtedy masz uzywajac miecza 65/70 obrony... Zrob sobie leczenie 60ef/20wig i SIlke 80s/35wig (lub lepsze) Idziesz np na Martwe tluc masz sie np z 4ma wojami szkieletami... Ubijasz dwa (czy tam 1) zmieniasz na miecz i leczysz sie... Majac duzo obrony one Cie nie trafiaja a ruzgi Ci czesciowo odpoczywaja)... Potem sile zucasz na siebie i ubijasz kolejnego szkieleta... I tak w kolko Wink Tak samo mozna wykonac na Ingos Baldiego Wink RazzP

Pozdro

p.S. Sposob chyba znany... Ja nie znalem (wim, noob jestem Razz), ale dziala Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Yomanda




Dołączył: 17 Sty 2006
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3


 Post Wysłany: Wto 16:00, 04 Gru 2007    Temat postu:

GlaziK napisał:

A o luczniku nie gadamy juz od 8 postow Rolling Eyes


nie wcale ;] a to co to przed chwila bylo ? zrobcie sobie oddzielmy temat dla luka Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 16:06, 04 Gru 2007    Temat postu:

Yomanda napisał:

nie wcale ;] a to co to przed chwila bylo ? zrobcie sobie oddzielmy temat dla luka Rolling Eyes


Jak ktos pyta wypada odpowiedziec Rolling Eyes

Juz skonczylismy... Chociaż Maly jeszcze napisze ze dzieki, ale znal ten sposob ;D


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mały
Klanowicz



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Wto 16:42, 04 Gru 2007    Temat postu:

ehhhh
ale to kombinowanie troszke:D
BTW ja tak na pvp walcze wojem i lukiem:P
bez rozg zawsze ofC:P


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Śro 21:10, 05 Gru 2007    Temat postu:

Probowalem dzis to martwe... Lekkim ch... sie da zrobic... Wprawdzie dopiero 1 raz probowalem wczesniej sie zdawalem na relacje innych ze poprostu na 4tej mapie NIC sie nie da zrobic... I co? Nie wierz innym - sprawdz sam -.- Tylko raz musialem miecza uzywac, lekkim ch... ubijam 3 szkielety woje naraz... Ale nie odbiegajmy od tematu...

Miklosz rob jak znajdziesz czas XD


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Czw 17:07, 06 Gru 2007    Temat postu:

UPDATE:
Poprawione nazwy orków (wyświetlają się wszystkie)
Zbroja ogrów zmniejszona z 17 do 16.
Link mapy dalej ten sam:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 17:13, 06 Gru 2007    Temat postu:

GlaZiK 17:11:02
tak malo zmian to mi sie sciagac nie chce
GlaZiK 17:11:03
;d
Mały 17:11:31
tez:D


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Przemek
Klanowicz



Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Żywiec
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Czw 18:15, 06 Gru 2007    Temat postu:

Chłopak sie tak meczy a wy co? Niemili jestescie. ;]

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Czw 19:52, 06 Gru 2007    Temat postu:

To niech ktoś sprawdzi magiem orki czy tarcza ognia może być, potem ew zmniejsze/zwiększe (w te drugie wątpie Very Happy) i zacznę robić nową misję na piaskach i poprawki może też ;P.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 20:18, 06 Gru 2007    Temat postu:

EEE... Nową... A tą skończyłeś? o.O

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Czw 20:24, 06 Gru 2007    Temat postu:

a co tu jest do robienia? poprawić kilka rzeczy i wsio ;P.
a tak btw nie wydaje Ci się że jak naraz do testów będą 2 mapy to ogólnie szybciej wyjdą? ;P


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Miklosz dnia Czw 20:25, 06 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Yomanda




Dołączył: 17 Sty 2006
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3


 Post Wysłany: Czw 20:25, 06 Gru 2007    Temat postu:

zrobi jak bedzie uwazal

ja jednak polecalbym jedno skonczyc za drugie sie zabrac


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Forum klanu Devils Strona Główna » Przyszłość EI » Nowy obszar - piaski
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 7 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group