Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy wprowadzić nowy obszar do gry? |
Tak |
|
100% |
[ 29 ] |
Nie |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 29 |
|
Autor |
Wiadomość |
Pober
Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Iława
|
Wysłany: Sob 22:47, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Oj Sauron a czemu by niezwiekszyc max dmg lukow i kusz do max dmg wloczni z tego co patrzylem inwy i tak niezrobisz tak jak wojem a wyrownujesz wtedy woja i lucznika takim szybkim sposobikiem...ale jak uwazasz niech ralf sie wypowie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
GlaziK
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:20, 02 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Problem lucznika jest bardziej na Ingos niz na Gipath... Robienie 3 z 4 map na Gipath to itak jest dobrze (swoja droga zaraz ide sprawdzic czy zrobie lukiem nieumarlego :devil:) , a lucznik na Ingos zrobi tylko Jelenia i nic pozatym... Tam by trzeba cos z nim zrobic...
POzdro
EDIT: 2x probowalem, 2x padlem :E... Aby zrobic ta misje trzeba miec szczescie... A to nie jest robienie misji bo to tak jak pójście z malym HP i tarczowanie Irka - czasem sie udaje ;/ Dalej trzeba expic na Hermicie -_-... Teraz spadam, pozniej jeszcze sprobuje kilka razy...
EDIT2: Probowalem jeszcze 3x i dupa... Gadalem z Sauronem na GG... On do tego ściany uzyl :E A ja mowie o czystym luczniku...
Sprawdze jeszcze ten sposob jaki mowiles z mieczem aby Martwe miasto zrobic, chociarz to troche exp na to pojdzie... ;/ Przekich lukiem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Yomanda
Dołączył: 17 Sty 2006
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Nie 20:55, 02 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Co do piaskow jestem za.
Co do łucznika zwiekszenie dmg bedzie moim zdaniem lepsze niz speed , wsumie na to samo wychodzi ale latwiej bedzie zabic moba na raz znam zdazy dojsc i wlanac nam krytyka niz sie z nim bawic
a co do zmian w grze , mozna by zrobic te pisaki piekelnie trudne , ale tym samym dodac do gry bardzo drogie nowe materialy zeby urozmaicic jakos gre
co do jaski mozna do niej wrzucic te same misje co sa np na gip tylko przerobic na wiele trudniejsze jak w d2 normal koszmar i pieklo
dodac do gry bossy ktore nie dalo by sie zabic samemu na ruzgach przerobic gre bardziej na TP (teamplay) gdzie zbierajac ekipe szlo buy sie na te bossy ktore moglby dropic te nowe materialy (do gry na pisakach)
dodac TARCZE do gry lub zrobic cos tego typu co by dodawalo tylko obrony i armora ale zakladalo by sie to jakos zamiast rekawic bo ne da sie w 2 rzeczy na raz uzywac
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
GlaziK
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:31, 02 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Yoko... Ty tez sie znasz na edycji... Moze wspomógłbyś Miklosza troche? ;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mały
Klanowicz
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:52, 02 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
BTW
jeszce lepsze itemy by byly na gip, a na gip juz i tak sa dobre:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Pober
Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Iława
|
Wysłany: Nie 23:19, 02 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem speed dmg nie skoro chca zeby byl 0 to bedzie po 2 z ralfem jak testowlaem te mape to miklosz nazwij te ogry jakos i zrob te kolejnoasc....jak ma byc juz mapa to niech dopracowana bedzie...nierobcie 100rzeczy na raz bo niczego dobrze niezrobicie....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
GlaziK
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:03, 03 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Pober napisał: |
Moim zdaniem speed dmg nie skoro chca zeby byl 0 to bedzie po 2 z ralfem jak testowlaem te mape to miklosz nazwij te ogry jakos i zrob te kolejnoasc....jak ma byc juz mapa to niech dopracowana bedzie...nierobcie 100rzeczy na raz bo niczego dobrze niezrobicie.... |
Powtorzyles to co Sauron napisal... Miklosz itak zacznie cos robic dopiero we ferie/przerwe swiateczna... I wg mnie poprawi tylko mape + maksymalnie sprobuje dodac za moby schematy zbroii... Chociaż tez nie wiadomo...
Pozdor
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mały
Klanowicz
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:29, 03 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
miklosz tez jest tylko czlowiekiem i nie musi umiec wszystkiego. mowil ze pracuje nad ta kolejnoscia ale nie wie jeszcze jak
BTW
zakladajac ze kody misji na single sa jak na multi, to niech sprwadzi to gdzie trzebabylo zbaic te ogry na gip, znacyz nei pamietam dokladnie jak to bylo, bo tam cos jeszce z kluczami bylo, ale powinno wypalic:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Miklosz
Klanowicz
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:39, 03 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
właśnie tam nie trza było zabijać w kolejności, ale misja posuwała się do przodu, ponieważ było tam dużo skryptów warunkowych z tą kolejnością, a jak mówiłem, na tym programie co mam (a innego nie znam ), to jest baardzo trudne ;/.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Pober
Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Iława
|
Wysłany: Pon 17:12, 03 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Nie mowie nic ale jak juz wydajesz mape to w sesji dema a nie ze juz tam grac w nia i oficjalnie rzyjeta bo niejest jeszcze musi byc poprawna a z tego co wiem praktycznie kazda mapa jest niedorobiona w jakims sensie...wkoncu niejestescie tworcami tej gry...a co do mobow to zapomnij o czyms takim...to juz lepiej twarda na martwym z dzikow dac i ich poprostu wiecej w tych rejonach na dole tam gdzie pelno lasu jest...moby nieprzejda...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
GlaziK
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:33, 03 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Pober napisał: |
Nie mowie nic ale jak juz wydajesz mape to w sesji dema a nie ze juz tam grac w nia i oficjalnie rzyjeta bo niejest jeszcze musi byc poprawna a z tego co wiem praktycznie kazda mapa jest niedorobiona w jakims sensie...wkoncu niejestescie tworcami tej gry...a co do mobow to zapomnij o czyms takim...to juz lepiej twarda na martwym z dzikow dac i ich poprostu wiecej w tych rejonach na dole tam gdzie pelno lasu jest...moby nieprzejda... |
1: Mapy zatwierdzone maja wiecej bledow niz te jeszcze nie zatwierdzone, a oczekujace na zatwierdzenie (przyklad Dywersja - Idealna misja do nabijania expa, ktora mozna wykonac samemu -.- Juz nie bede pisal sposobu teraz bo ludzie zaczna nabijac, po prostu da sie zrobic alone... i wpada duuuzo exp...
2: Misje zrobione przez Tworcow maja bledow "w pip i nazat" Jedyne co w nich jest dobre to to ze skrypty misji dzialaja poprawinie... Chociarz nie wszystkie... (Przyklad: Inwa...)
3: Co masz do tego aby walnac schematy do mobow na piaskach? Itak nie grasz na Gip i nigdy nie grasz w EI od kad wbiles 3g Cacherem xD Dla Ciebie ta gra jest martwa i nie chce Ci sie w nia grac ;D A zobacz np Saurona czy Ralfa... Nie wiem czy Maly tez tak nie ma czasem... Sauron ma jakies 15 postaci, na roznych wyspach, kazda innej profesji i radzi sobie na wlasnej mapie :] Gra 4 Fun... Ja tez sie staram... Dlatego teraz robie tego lucznika na Ing... Ale jeszcze dluga droga przedemna dla niego Potem zrobie jakas postac na Gip jeszcze... Bo na Sus i na jasce juz mam
Pozdro
EDIT:
Co do tego co Mikosz powiedziales:
A nie probowales po prostu skopiowac calego skryptu i dostosowac go do swojej mapy zmieniajac odpowiednie dane?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Yomanda
Dołączył: 17 Sty 2006
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pon 19:26, 03 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
GlaziK napisał: |
Co do tego co Mikosz powiedziales:
A nie probowales po prostu skopiowac calego skryptu i dostosowac go do swojej mapy zmieniajac odpowiednie dane? |
z tego co pamietam takie cos nie bedzie dzialac ale moge sie mylic
bodajze trzeba wstawiac kazdy VTriger osobno jak uzywasz MRT tam w drzewku to bylo ID_VSS_SECTION
btw polecam ci robic jedno pokolei nie kilka na raz, zajmij sie glownie mapa olej to co narazie pisza ci spammerzy, skoncz mape do konca i mozna zajac sie czyms innym
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
GlaziK
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:05, 03 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Yoko ale to wlasnie jest na temat tej mapy... xD Bo problemme jest to iżtrzeba na tej mapie zabijac wszystkie ogry po kolei, kazdy ogr jako osobny cel misji... Dlaczego? BO skrypty z innych misji z multi nie dzialaja po ich ponownym wykorzystaniu i zmienieniu (chodzi o skrpyt grup).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Yomanda
Dołączył: 17 Sty 2006
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pon 20:20, 03 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
czemu trzeba po kolei ?Tylko utrudniacie milkoszowi prace
btw jak bedziesz to napisz do mnie na gadu
no ja nie wiem czy pierdolenie o luczniku i jego sppedzie nalezy do tematu tej mapy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mały
Klanowicz
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:06, 03 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
nie nalezy zorbil sie ofrtop
nvm
BTW
@mikl jak zrobiles "stwory"? moze tam cos podobnego zastosuj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|