Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy wprowadzić nowy obszar do gry? |
Tak |
|
100% |
[ 29 ] |
Nie |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 29 |
|
Autor |
Wiadomość |
GlaziK
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:20, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Pogadalem z pbrem na GG wytlumaczylem mu wsio i chyba zmienil zdanie -_-
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Pober
Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Iława
|
Wysłany: Sob 20:26, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Zgodzilem sie tylk ona lekkie zwiekszenie dmg albo spida 2x skrocic....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
GlaziK
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:28, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Na temat łuku tylko o tym mowiliśmy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mały
Klanowicz
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:31, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
dokladnie:P
i nie takie lekkie zwiekszenie tego dmg
przydaloby sie cos na poziomie wluczni:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Przemek
Klanowicz
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żywiec Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:37, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Po prostu poprobujcie z tym dmg i w koncu dajcie tyle, zeby granie lucznikiem bylo mniej wiecej na poziomie woja. Proste.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
GlaziK
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:41, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Da sie przyspieszyc animację więc raczej ją przyspieszymy Bo zobaczcie... w 4s woj uderzy 5 razy. Czyli zadajac np po 30 na strzał zada 150. Łucznik w 4s strzeli raz i zada 30. Czyli trzebaby zwiekszyc mu dmg do 150.. 150 aby zadawal lucznik na strzal? To raczej przesada ;| Przyspieszenie animacji bedzie lepsze poniewaz dmg bedzie nadal rowny (podobny) ale bedziemy troszke szybciej strzelac... Nie mowie o tym aby lucznik tak szybko strzelal jak woj uderza ale mowie o lekkim przyspieszeniu... Nie mozemy zrobic raptem z lucznika jakiegos cyborga...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Przemek
Klanowicz
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żywiec Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:44, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
A może lekkie zwiekszenie obrony? Przynajmniej zeby nie dostawal w czape za kazdym razem. ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mały
Klanowicz
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:54, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
jakim cudem luk ma ise bronic trzmjac luk?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Przemek
Klanowicz
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żywiec Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:56, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Zalozmy, ze robi uniki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
GlaziK
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:57, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Wg mnie odpada ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Pober
Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Iława
|
Wysłany: Sob 20:58, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
w sumie tak ale co nim zorbisz ?? na gip na martwym ci nic nieda na sus troche da na ingos tez a na jasce 0 gralem na pathu niemieckim ostatnio i bardziej by szlo zwiekszenie dmg ;p niz szybkosci...moze odrazu jebnac by lucznik i woj robili inwe co? ciekawiej by bylo przemek moze by wojem zaczol xD bo przyspieszenie strzaly nic nieda bardziej zwiekszyc dmg luku bliskiego dmg wloczni albo cos tam Glazik napsiales ze na martwym kicha lucznikiem czemu? przecierz pika tez klute i co napierdala ladnie a lucznik nie?? lucznik ma lukiem 14-18 a woj wlocznia 10-23 zobacz jaka mala roznica a woj robi misji az do jaski wystarczy ze lekko zwiekszysz dmg i juz eff jest ladny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mały
Klanowicz
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:07, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
ef max zblizyc do wluczni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
GlaziK
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:08, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Pober napisał: |
w sumie tak ale co nim zorbisz ?? na gip na martwym ci nic nieda na sus troche da na ingos tez a na jasce 0 gralem na pathu niemieckim ostatnio i bardziej by szlo zwiekszenie dmg ;p niz szybkosci...moze odrazu jebnac by lucznik i woj robili inwe co? ciekawiej by bylo przemek moze by wojem zaczol xD bo przyspieszenie strzaly nic nieda bardziej zwiekszyc dmg luku bliskiego dmg wloczni albo cos tam Glazik napsiales ze na martwym kicha lucznikiem czemu? przecierz pika tez klute i co napierdala ladnie a lucznik nie?? |
Po 1 Nie widziales jak dziala przyspieszenie strzalu wiec Ci wytlumacze skoro tego nie rozumiesz.
Zwiekszamy dmg, zostawiamy predkosc i strzelamy 10 razy: Strzelamy 40s, zadajemy za 1 strzal 60 czyli łączny dmg w ciągu 40s wyniósł 600.
Zostawiamy dmg, przyspieszamy predkosc 2 razy i strzelamy 10 razy: Strzelamy 20s, zadajemy za 1 strzałem 30 czyli łączny dmg w ciągu 20s wyniósł 300. Czyli w przełożeniu na większy dmg, zadajemy 600 czyli tyle samo.
Dylematem jest teraz jedna sprawa. Co lepiej będzie wyglądało... łucznik zadający kosmiczne obrażenia w porównaniu do reszty broni czy łucznik zadajacy te same obrazenia, które zadawał i strzelający mimo wszystko troszkę wolniej niż atakujący wojownicy? Wg mnie lepiej będzie wyglądał ten co zadaje normal i szybciej strzela...
Po 2 Z tą Inwą to Cie chyba pojebało xD
Po 3 na Martwym Włucznia daje rade prawda... Ale pało pomyśl o tym że woj zdąży uderzyć w 4s 5 razy szkieleta a taki łucznik zdąży tylko raz. I pomyśl pało też nad tym, że włucznika czesto nie trafiają te szkielety i może on tarczować nawet i 5 naraz dzięki temu, a łucznik nie wytarczuje nawet 2... 0 Obrony...
Po 4 Nastepnym razem jak napiszesz cos na temat na ktory nie wiesz za duzo to sie lepiej zastanow zanim palniesz cos jak ten post powyzej
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mały
Klanowicz
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:13, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
co do martwego to zgadzam sie z glazikiem...
bo luk tam nie da rady... za zadko by trafial
i ogolnie przyspieszenie moze i byloby dobrym roziwazaniem, ale.... luk atakuajcy co 2 sec? hmmm troszke by zapierdalal ze tak to nazwe:P wupnaz to sobie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
GlaziK
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:18, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Co 2s to tylko taki przyklad jest... Co ile s to trzeba zobaczyc jak bedize wygladac i jak sie bedzie grac... Mozna lekko zwiekszyc dmg i przyspieszyc...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|