Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy wprowadzić nowy obszar do gry? |
Tak |
|
100% |
[ 29 ] |
Nie |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 29 |
|
Autor |
Wiadomość |
Miklosz
Klanowicz
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:55, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Trochę screenów z testów piasków z Sauronem:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I ciekawy błąd, który wyskoczył po raz 1
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i to wszystko, zachęcam do testowania ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
GlaziK
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:18, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Ke dziś sprawdze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
GlaziK
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:25, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
mały napisał: |
PS2 zeby an tej ampei lucznik cos zajebal to musialby miec ze 120 ataku:D |
Luzacko, jeszcze 2 mi brakuje 8]
EDIT!!! Zagrałem na mapie moim łucznikiem.. Orki ubijać? No problem... Ogry ubijać? Impossible... Why? Odporność na kłute... I tu cały problem... Jak łucznik będzie miał zdobywać twardą skórę samemu? Nie będzie mógł... Pozostanie zostawiony na łaskę innych. Każdą misję w Gipath można zrobići Magiem i Wojem... A łucznikiem? Niestety... 1, 2, 3 mapa ok... Sie da zrobić... Wprawdzie Save GoGo z problemami, ale się da... Z 4 mapy łucznik nic nie ruszy poza dzikami i tygrysami... Reszta odporność na kłute... No i przychodzi następna misja, na której może łucznik dałby rade i co? Znowu jest odporność na kłute... Miklosz błagam Cie, zrób coś z tym Łucznikiem zadaje Ogrowi od Max 15 (Headshot na Sile Ofc), animacja strzału trwa 4s więc lekko Ogr się regeneruje... Proponuje zrobić coś, aby tą misję dało się wykonać łucznikiem... Bo ogólnie fajna jest. Podoba mi się. Podsumowując:
1. Niech łucznikiem sie da!!!
2. Wymyśl jakiś sposób co do tych Ogrów, bo za 1 razem jak robiłem inna postacią to Ogry pokręciłem (kolejność), misja się zacięła ofc, ale skoro za 1 razem mi się tak zrobiło, znaczy to iż nie ciężko trafić na złą drogę... wiem, wiem... Później już się pamięta w jakiej kolejności zabijać, ale zawsze to kłuje w oczy
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Miklosz
Klanowicz
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:19, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
jak zmniejszę ogrom odporność na kłute to znów woj będzie miał za łatwo... ;/. A ta odporność duża nie jest - 110% (bez odporności jest 100% więc to działa tak jak o 10% obrażeń mniej, a szkielety mają 120%). Muszę zmniejszyć zbroję ogrów tak o 1 i naprawić napisy orków z klanu sheivar. Co do łucznika... mogę zrobić misję z młodymi smokami, które będą wrażliwe na kłute i odporne na ogień. Wiadomo, że wojownik nie będzie mógł ich sięgnąć, a skoro będzie odporność na ogień to najlepszym sposobem będzie atakowanie z łuku. Tak swoją drogą, łuki w tej grze powinny mieć o wiele większe obrażenia, powinno się też wyrównać bronie, ale to już trzeba uzgadniać znów ;P.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
GlaziK
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:14, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Jakies to takie dziwne wtedy ;| Bez sensu... Dalej bede sie sral na zleceniu Hermita ;/ A tu po 4,5k na pkt ataku ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Przemek
Klanowicz
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żywiec Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:03, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
LoL, po co w ogole grac lucznikiem? ;] W tej grze gowno zdziala. ;]
Trzeba grac normalnym wojem, a łuk/kusza niech bedzie tak na dokładke i koniec. Ale skoro sie juz tak bardzo upieracie to moze wystarczy zwyczajnie zwiekszyc damage lukow/kusz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
GlaziK
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:26, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Lol rozbroiłeś mnie... Po co wogole grać wojem... W tej grze gówno zdziała - Nie zrobi nic na jsce -.- Bez sensu takie podejście, gra się dla przyjemności z gry... Trzymajcie mnie proszę... <ściana>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Przemek
Klanowicz
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żywiec Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:04, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Ale jaka jest przyjemnosc z grania postacia ktora w ogole nie daje rady? ;] Woj na jasce nic nie zdziala, ale przynajmniej na innych wyspach daje rade.
Zreszta, skoro lubisz lucznika to graj, ale moim zdaniem kazdy po tej grze by sie do lukow zniechecil.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Przemek dnia Sob 19:11, 01 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mały
Klanowicz
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:10, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
podniesc dmg lukom?
dobry pomysl, bo sie umywa do woja... dmg nizsze.... szybkosc atakowania wolniejsza... obrona 0... tylko atak ladnie podnosi i to wszystko
co do tego ze wolno atakuja luki
hmmm
w sredniowieczu dobrze wyszkolony lucznik strzelal 10 stral na minute wiec dluzej niz w ei:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Przemek
Klanowicz
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żywiec Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:17, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Tak tylko, ze w sredniowieczu dobry lucznik jednym wymierzonym strzalem mogl zabic przeciwnika a tu co?
PS. Ponoc po szkielecie mozna bylo sie dowiedziec czy byl lucznikiem. Po czym? Po strasznie powykrzywianym kregoslupie. Zacznijcie dbac o dobro waszej postaci bo stanie sie z wami to:
[link widoczny dla zalogowanych] xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mały
Klanowicz
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:27, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
dlatego trzeba zwiekszyc dmhg:P
wtedy bedize bral na hs nie tylko 1 2 i 3 mape gip:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
GlaziK
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:03, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
O tym samym też myślałem... Chociarz mi by bardziej pasowało zwiększenie szybkości strzelania z łuku Trzebaby było przyspieszyć animację... Aby strzelał powiedzmy w 2s 1 strzał. Byłoby to ciekawsze niż większy dmg tak mi się wydaje. Zawsze kochałem Elfy w innych grach, strzelające po 2 strzały na sekunde Ale czy da się przyspieszyć animację? Jeśli się da to oczywiście trzeba dobrać odpowiedni czas...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mały
Klanowicz
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:06, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
no robcie jak checie:P
ale realniejsze byloby zwiekszenie dmg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Pober
Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Iława
|
Wysłany: Sob 20:09, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
hahaha qwa tworcoew gier poprawic chca co chesz od tego luku ?? jak myslisz ile krain lucznikiem przejdziesz? toc z samym lukiem z intem 15 zrobisz caly sus i ingos bez walenia z czarow jak mag tylko lukiem po co ci dmg? wiekszy ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mały
Klanowicz
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:11, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
zeby jakos sobie radzil... a nie ze luk wpada sobie w grupke 3 wojow i juz wie ze chuj wyjdzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|