FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Nowy obszar - piaski
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Forum klanu Devils Strona Główna » Przyszłość EI » Nowy obszar - piaski
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy wprowadzić nowy obszar do gry?
Tak
100%
 100%  [ 29 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 29

Autor Wiadomość
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Pią 20:55, 30 Lis 2007    Temat postu:

Trochę screenów z testów piasków z Sauronem:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I ciekawy błąd, który wyskoczył po raz 1 Razz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i to wszystko, zachęcam do testowania ;P


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 8:18, 01 Gru 2007    Temat postu:

Ke dziś sprawdze Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 8:25, 01 Gru 2007    Temat postu:

mały napisał:
PS2 zeby an tej ampei lucznik cos zajebal to musialby miec ze 120 ataku:D


Luzacko, jeszcze 2 mi brakuje 8]

EDIT!!! Zagrałem na mapie moim łucznikiem.. Orki ubijać? No problem... Ogry ubijać? Impossible... Why? Odporność na kłute... I tu cały problem... Jak łucznik będzie miał zdobywać twardą skórę samemu? Nie będzie mógł... Pozostanie zostawiony na łaskę innych. Każdą misję w Gipath można zrobići Magiem i Wojem... A łucznikiem? Niestety... 1, 2, 3 mapa ok... Sie da zrobić... Wprawdzie Save GoGo z problemami, ale się da... Z 4 mapy łucznik nic nie ruszy poza dzikami i tygrysami... Reszta odporność na kłute... No i przychodzi następna misja, na której może łucznik dałby rade i co? Znowu jest odporność na kłute... Miklosz błagam Cie, zrób coś z tym Wink Łucznikiem zadaje Ogrowi od Max 15 (Headshot na Sile Ofc), animacja strzału trwa 4s więc lekko Ogr się regeneruje... Proponuje zrobić coś, aby tą misję dało się wykonać łucznikiem... Bo ogólnie fajna jest. Podoba mi się. Podsumowując:

1. Niech łucznikiem sie da!!! Very Happy
2. Wymyśl jakiś sposób co do tych Ogrów, bo za 1 razem jak robiłem inna postacią to Ogry pokręciłem (kolejność), misja się zacięła ofc, ale skoro za 1 razem mi się tak zrobiło, znaczy to iż nie ciężko trafić na złą drogę... wiem, wiem... Później już się pamięta w jakiej kolejności zabijać, ale zawsze to kłuje w oczy Wink

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 11:19, 01 Gru 2007    Temat postu:

jak zmniejszę ogrom odporność na kłute to znów woj będzie miał za łatwo... ;/. A ta odporność duża nie jest - 110% (bez odporności jest 100% więc to działa tak jak o 10% obrażeń mniej, a szkielety mają 120%). Muszę zmniejszyć zbroję ogrów tak o 1 i naprawić napisy orków z klanu sheivar. Co do łucznika... mogę zrobić misję z młodymi smokami, które będą wrażliwe na kłute i odporne na ogień. Wiadomo, że wojownik nie będzie mógł ich sięgnąć, a skoro będzie odporność na ogień to najlepszym sposobem będzie atakowanie z łuku. Tak swoją drogą, łuki w tej grze powinny mieć o wiele większe obrażenia, powinno się też wyrównać bronie, ale to już trzeba uzgadniać znów ;P.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 13:14, 01 Gru 2007    Temat postu:

Jakies to takie dziwne wtedy ;| Bez sensu... Dalej bede sie sral na zleceniu Hermita ;/ A tu po 4,5k na pkt ataku ;/

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Przemek
Klanowicz



Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Żywiec
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 15:03, 01 Gru 2007    Temat postu:

LoL, po co w ogole grac lucznikiem? ;] W tej grze gowno zdziala. ;]
Trzeba grac normalnym wojem, a łuk/kusza niech bedzie tak na dokładke i koniec. Ale skoro sie juz tak bardzo upieracie to moze wystarczy zwyczajnie zwiekszyc damage lukow/kusz? Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 16:26, 01 Gru 2007    Temat postu:

Lol rozbroiłeś mnie... Po co wogole grać wojem... W tej grze gówno zdziała - Nie zrobi nic na jsce -.- Bez sensu takie podejście, gra się dla przyjemności z gry... Trzymajcie mnie proszę... <ściana>

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Przemek
Klanowicz



Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Żywiec
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 19:04, 01 Gru 2007    Temat postu:

Ale jaka jest przyjemnosc z grania postacia ktora w ogole nie daje rady? ;] Woj na jasce nic nie zdziala, ale przynajmniej na innych wyspach daje rade. Smile
Zreszta, skoro lubisz lucznika to graj, ale moim zdaniem kazdy po tej grze by sie do lukow zniechecil. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Przemek dnia Sob 19:11, 01 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mały
Klanowicz



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 19:10, 01 Gru 2007    Temat postu:

podniesc dmg lukom?
dobry pomysl, bo sie umywa do woja... dmg nizsze.... szybkosc atakowania wolniejsza... obrona 0... tylko atak ladnie podnosi i to wszystko


co do tego ze wolno atakuja luki
hmmm
w sredniowieczu dobrze wyszkolony lucznik strzelal 10 stral na minute wiec dluzej niz w ei:P


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Przemek
Klanowicz



Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Żywiec
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 19:17, 01 Gru 2007    Temat postu:

Tak tylko, ze w sredniowieczu dobry lucznik jednym wymierzonym strzalem mogl zabic przeciwnika a tu co? Very Happy
PS. Ponoc po szkielecie mozna bylo sie dowiedziec czy byl lucznikiem. Po czym? Po strasznie powykrzywianym kregoslupie. Very Happy Zacznijcie dbac o dobro waszej postaci bo stanie sie z wami to:
[link widoczny dla zalogowanych] xD


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mały
Klanowicz



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 19:27, 01 Gru 2007    Temat postu:

dlatego trzeba zwiekszyc dmhg:P
wtedy bedize bral na hs nie tylko 1 2 i 3 mape gip:P


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 20:03, 01 Gru 2007    Temat postu:

O tym samym też myślałem... Chociarz mi by bardziej pasowało zwiększenie szybkości strzelania z łuku Wink Trzebaby było przyspieszyć animację... Aby strzelał powiedzmy w 2s 1 strzał. Byłoby to ciekawsze niż większy dmg tak mi się wydaje. Zawsze kochałem Elfy w innych grach, strzelające po 2 strzały na sekunde Very Happy Ale czy da się przyspieszyć animację? Surprised Jeśli się da to oczywiście trzeba dobrać odpowiedni czas...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mały
Klanowicz



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 20:06, 01 Gru 2007    Temat postu:

no robcie jak checie:P
ale realniejsze byloby zwiekszenie dmg


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Pober




Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: Iława

 Post Wysłany: Sob 20:09, 01 Gru 2007    Temat postu:

hahaha qwa tworcoew gier poprawic chca co chesz od tego luku ?? jak myslisz ile krain lucznikiem przejdziesz? toc z samym lukiem z intem 15 zrobisz caly sus i ingos bez walenia z czarow jak mag tylko lukiem po co ci dmg? wiekszy ....

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mały
Klanowicz



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 20:11, 01 Gru 2007    Temat postu:

zeby jakos sobie radzil... a nie ze luk wpada sobie w grupke 3 wojow i juz wie ze chuj wyjdzie...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Forum klanu Devils Strona Główna » Przyszłość EI » Nowy obszar - piaski
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 3 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group