FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Nowy obszar - piaski
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Forum klanu Devils Strona Główna » Przyszłość EI » Nowy obszar - piaski
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy wprowadzić nowy obszar do gry?
Tak
100%
 100%  [ 29 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 29

Autor Wiadomość
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Czw 10:46, 12 Lip 2007    Temat postu:

Gdy będą następne testy, postaram się nie zapomnieć robić screenów ;D. Ta misja to tylko po to, żeby dało się na mapę wejść ;P. Przecież widziałeś że to połączone misje z angielskiej wersji (Mam pomysł, Jaszczur w pułapce i Ropuch Orków ;P).

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mały
Gość







 Post Wysłany: Czw 20:34, 12 Lip 2007    Temat postu:

no tak:P
kiedy aktualka mapy???
i ewentualne nowe testy?

PS o misje nawet nie pytam, bo na mapie w chuja roboty jeszcze:P a co tu o misjach myslec:)
 Powrót do góry »
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Pią 12:11, 13 Lip 2007    Temat postu:

Aktualnie siła stworów zwiększona, odpowiedni łup ze stworków (orki wojownicy obsydian, magowie i łucznicy skamieniała kosć), oraz przed chwila zrobiłem pułapkę hermita (nie wali po 0, 1 tylko po 1235, 1234 xD)

Testy mogą być dzisiaj, niech tylko ktoś powie na GG (1353404) nawet jak będę niedostępny ;P.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GoMeZ
Gość







 Post Wysłany: Sob 21:53, 14 Lip 2007    Temat postu:

Mnie się tam podoba jestem za wprowadzeniem.
 Powrót do góry »
Knuckles




Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: ci biedni ludzie mają to wiedzieć ?

 Post Wysłany: Nie 11:04, 15 Lip 2007    Temat postu:

No narazie widzę same pozytywne głosy w sondzie, ale to się zmieni jak np Czarita tu wejdzie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Przemek
Klanowicz



Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Żywiec
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Nie 11:50, 15 Lip 2007    Temat postu:

No to najwyzej bedzie wtedy 9:1. Razz Zbyt duza przewaga. Moim zdaniem nawet jakby doszlo do kolejnych klotni w sprawie "uczciwosci wg. WoL", to nie powinniscie sie tym przejmowac, tylko robic dalej swoje. O ile tylko mapka jest uczciwa i nie jest zbyt prostym sposobem do nabicia sobie w szybkim tempie expa to spokojnie mozecie na niej grac. ;]

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GoMeZ
Gość







 Post Wysłany: Wto 15:14, 31 Lip 2007    Temat postu:

Mozna by odrazu z tymi piaskami dolozyc zeby nie bylo tego bugu ze mozna wszystkie umiejetnosci wziasc na jasce ;P:PAlbo chociarz sprubowac go naprawic Wink
 Powrót do góry »
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Wto 16:33, 31 Lip 2007    Temat postu:

Oj tego się raczej nie da ;P to w pliku game.exe, a w nim grzebać nie umiem xD.
Piaski dzisiaj się ruszyły trochę od jakichś 2 tygodni stania w miejscu xD. Knuck znalazł też błąd database który tak jakby rozwalał tygrysią skórę (wywalało z gry gdy wypadła z tygrysa, lub wchodziło się z nią do sklepu, po prostu dużo błędów gdy się ją miało ;P). Próbuje aktualnie ten błąd naprawić no i zaczynam już robić 1 misję ;P. Więc piaski gotowe do testów z 1 misją będą albo jutro wieczorem albo pojutrze. Mam nadzieje że tym razem więcej osób mi napisze na GG(1353404), a nie tylko MAŁY xD.

Jeżeli db nie będzie miał już żadnych najmniejszych błędów połączę go z db silvera, jednak żeby grać bez błędów, twórca servera jak i wszyscy gracze musza mieć ten sam db Wink. (Czyli mój Twisted Evil ! xD)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Knuckles




Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: ci biedni ludzie mają to wiedzieć ?

 Post Wysłany: Wto 21:14, 31 Lip 2007    Temat postu:

No właśnie coś z tymi bugami trzeba zrobić to z tą barierą 2,1 mld i z tym (najbardziej wkurwiające) mam 1,8k hp, a przy krytyku 1,2 leże na zmieni bo tyle hp mam bez siły

Może ktoś z was wie jak to naprawić bawił sie plikami .exe czy coś, a jesli nie to się trzeba poradzić kolegów z rosji Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Wto 22:35, 31 Lip 2007    Temat postu:

nie wiem o jaką barierę Ci chodzi ale kryt za 1,2k mając 1,8k to nie bug xD. Po prostu stworkowi czasami się tak poszczęści że dostaniesz obrażenia wystarczające do zabicia cię nie uwzględniając dodatku z siły i... padasz ;P. Wyobraź sobie że te 1,2k hit to cios w skroń albo tętnice i zawsze padasz xD. Przecież jakby Cie nic nie zabijało to gra byłaby nudniejsza Wink.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Knuckles




Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: ci biedni ludzie mają to wiedzieć ?

 Post Wysłany: Śro 0:57, 01 Sie 2007    Temat postu:

Chodi mi o bariere 2,1 mld gdy przejdziesz przez nią dośiwadczeniem umiejki możesz brać za darmo a kase masz na minusie chyba...

Niezłego ma ten żywioł cela Very Happy Nie oto chodzi żemu się
Miklosz napisał:
poszczęści

Tylko każdy cios w okolicach 1200 przy moim hp to śmierć


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mały
Gość







 Post Wysłany: Nie 18:50, 12 Sie 2007    Temat postu:

nie nei knuck to nie tak, on jebnal za wicej niz masz hp na sile, i wtedy wyswietla ze walnal ci za max, a kopmputer odczytuej ze twoj max hp to taki jaki masz bez sily i to wyswietla
a co do bariery 2,1g to trzebaby to zmienic do conajmniej 1t:D
 Powrót do góry »
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Czw 18:04, 27 Wrz 2007    Temat postu:

robiąc porządek na dysku znalazłem pliki do mojej mapki na piaskach ;P. Nie chcąc jej wyrzucać szukam kogoś, kto byłby w stanie dokończyć mój projekt, dla kogoś kto chociaż trochę zna się na mapkach jest to jakieś 30 minut roboty ( razem z testami i poprawkami 1h ) mi się nie chce, a i tak nie mam EI na dysku ;P. Więc jak ktoś by chciał to mu przyśle pliki i powiem co wystarczy zrobić ;P. ( z tego co pamiętam xD ).

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mały
Gość







 Post Wysłany: Czw 21:24, 27 Wrz 2007    Temat postu:

ja tez mam przerwe:P iwiez mi ze wrocisz do ei wczesniej czy pozneij, a wyscie mapy miesiac czy rok pozniej to niezrobi takie jwielkiej roznicy:P naprawde:P w ei i tka nic sie nie dizeje::PPP
 Powrót do góry »
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 20:59, 24 Lis 2007    Temat postu:

Chciałbym, gdy znajdziecie trochę wolnego czasu, żebyście przetestowali tą misję i ocenili. Z instalacją chyba nie będzie problemu (*.mob i *.mq do maps, *.res do res).
Krótka informacja o mapce: są 3 klany orków, każdy o innej sile. Szamani rzucają siłę i tarczę ognia (nie jestem pewny czy nie za mocna) na około 2 minuty. Na północnym zachodze jest pułapka hermita, radzę ją omijać, a jak ktoś tak bardzo jest ciekaw co za nią jest - szybko przebiec ;P. ogry najlepiej zabijać w kolejności w jakiej mówi szef wioski, Najpierw ten na dole, potem w prawo, góra, w prawo i w dół. Inaczej misja nie będzie wykonana. (później pokombinuje że celem misji nie będzie zabijanie ich pokolei, tylko po prostu zabicie ich wszystkich). Przy wejściu na pustynię na południu jest dość dużo orków, radzę użyć fajerwerek, albo po prostu się zabawić ;P. Przydałoby się jeszcze ocenić siłę ogrów.

Link do mapki:
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeszcze raz przypominam że database piasków wywala twardą skórę, skamieniałą kość i obsydian ze sklepu, z słabych czarnych dzików lecą 3 grube skóry i również wrzuca rzeczy o których możemy przeczytać tu:
http://www.devilsklanrepublika.fora.pl/przyszlosc-ei,6/poprawki,465.html


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Forum klanu Devils Strona Główna » Przyszłość EI » Nowy obszar - piaski
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 2 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group