Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy wprowadzić nowy obszar do gry? |
Tak |
|
100% |
[ 29 ] |
Nie |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 29 |
|
Autor |
Wiadomość |
Miklosz
Klanowicz
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:15, 18 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
taaa, pierwszy link był ciągle aktualizowany, ale żeby się o tym dowiedzieć to trzeba byłoby przeczytać więcej postów . Umieściłem link do mapy w 1 poście w tym temacie, żeby nie było problemów z szukaniem (był on na końcu 2 strony ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Gribi
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:07, 26 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Bedziesz robil jeszcze misje na piaskach?? Bo 1 to malutko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Miklosz
Klanowicz
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:54, 26 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Może zrobię.... jak nie będę miał co robić, czyli nie za szybko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mały
Klanowicz
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:57, 27 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
czyli NIGDY
nie zebym nie wierzyl w Ciebie;]
PS jakby jednak Ci sie udalo to jestem chetny do testow;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gribi
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:53, 27 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Ja tezz jestem chetny do testow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Yattering
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:11, 01 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Mały napisał: |
czyli NIGDY |
Racja...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Miklosz
Klanowicz
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:19, 02 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Widać, ze wszysce we mnie wierzą... i dobrze bo i tak nic mi się nie chciało z tym robić, a tak to nikogo nie zawiode
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mały
Klanowicz
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:56, 02 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
no widzisz;]
liczylismy ze nic nie zrobisz. gleboko w to wierzylismy, i nas nie zawiodles;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Miklosz
Klanowicz
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:33, 02 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Zonk..... bawię się z piaskami... xD
Aktualnie wyjebałem stare piaski, robie wszystko od nowa, od podstaw, piszę nawet swoje skrypty... .
Aktualnie obszar jest podobny.... uboższy... Stworki te same pod względem siły, rozmieszczenie może się delikatnie różnić, ale nie zauważyłem jeszcze czegoś takiego, na mapie jest o 3 mobki więcej... xD. Tzn. jeszcze nie ustawione ale ładnie coś wymyśle, żeby postawić orka tam gdzie ich brak itp. Pułapka jaszczura nie działa, później się naprawi.
Co do misji jest już bezbłędna idealnie zrobiona . Nie trzeba zabijać ogrów po kolei robimy se to jak chcemy, nie ogranicza nas stary upośledzony skrypt.
Na razie nie wypuszczam tego nawet do testów, bo muszę jeszcze zrobić skrzynki nad którymi się głowię, te skrzynki będą przy ograch albo jak dodam jakiegoś smoka lub inne cholerstwo. Jeżeli dobrze pójdzie to za miesiąc powinien być poprawiony obszar z drugą mapką, z ciekawym skryptem (nie w stylu idź zabij wróć ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mały
Klanowicz
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:21, 02 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
zawiodlem sie na Tobie;]
Ciebie jeszcze ta gra interesuje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Miklosz
Klanowicz
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:15, 02 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
W sumie tak średnio , ale taka zabawa ze skryptami to nawet niezły wstęp do nauki programowania w c++ tak myślę .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Glow
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:23, 22 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
witam.
kieruje do Was pytanie, albo moze przede wszystkim do Miklosza, ktory zajmowal sie piaskami
a wiec, ktokolwiek jeszcze sie tym projektem zajmuje?
bo ew. moja propozycja byloby usuniecie w res'ie run iw oraz ik ze sklepu, by wypadaly one jedynie z np. orkow shamanow mocniejszych/smokow/trolli/ogrow, ale to tylko moja propozycja, i prosze tylko by ktokolwiek odpowiedzial, czy ktokolwiek jeszcze sie zajmuje piaskami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mały
Klanowicz
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:50, 22 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
juz sie nikt tym nei zajmuje, ale na obszarze mozna grac. nie powinni Ci ludzie sprwac problem, a jak beda to odsylaj ich tutaj. bo WoL nie mial nic przeciwko, devils ofc tez nie ma, a jak gadalem ostatnio z pobr o wszystkich rzeczach mikla to okreslil swoje stanowisko jako tolerancje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|