FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Nowy obszar - piaski
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Forum klanu Devils Strona Główna » Przyszłość EI » Nowy obszar - piaski
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy wprowadzić nowy obszar do gry?
Tak
100%
 100%  [ 29 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 29

Autor Wiadomość
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 20:31, 06 Gru 2007    Temat postu:

Miklosz napisał:
a co tu jest do robienia? poprawić kilka rzeczy i wsio ;P.
a tak btw nie wydaje Ci się że jak naraz do testów będą 2 mapy to ogólnie szybciej wyjdą? ;P


Mhm, tylko jak bedizesz robil 2ga misje nie rob jej schematycznej... czyli znajdz zabij... No chociarz wez zrob ze trzeba dokument przyniesc co jest proste jak sikanie, albo ze trzeba isc gdzies cos sprawdzic a po drodze pelno mobow (przykladowy skrypt w misji Martwe miasto i skarb, gdize 1 cel misji jest po wejsciu na gore [obszar]). Tylko nie ZNAJDZ ZABIJ bo bez sensu robic takie misje...

I powinienes poprawic 1 aby nie bylo nic bledow...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Czw 20:36, 06 Gru 2007    Temat postu:

miałem zamiar zrobić ze smokiem dla łuczników, to może popróbuje coś ze skarbem i skrzynią a w pobliżu smok. Zresztą się zobaczy potem ;P

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pią 16:23, 07 Gru 2007    Temat postu:

Ja juz itak nie zdaze na niej pograc bo w max niedziele wybywam do Ingos... ;] 125 ataku bede mial, jakies 160k exp ;]

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Nie 14:16, 16 Gru 2007    Temat postu:

Informacje na temat tarczy ognia:
Klan Kharu: 12 ef
Klan Khamsy: 13,8 ef
Klan Sheivar: 15,3ef
Szaman nauczyciel: 18 ef
Ich współczynnik zbroi z góry na dół:
13Kharu
14Khamsy
15Sheivar
16Nauczyciel
(Nauczyciela możemy spotkać na małej wysepce połączonej brodem z resztą terenu, jest tam 1 chatka i właśnie ten szaman Razz)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Pon 22:24, 17 Gru 2007    Temat postu:

Oceni to ktoś kiedyś?... Bo już z tymi piaskami czekam sam nie wiem jak długo.
Oprócz tego co napisałem u góry jest mała poprawka dotycząca orka nauczyciela (ze strzały wali w 3 wrogów, a jego ściana jest 2x mocniejsza tzn. trwa dwa razy krócej co daje szybsze nabicie dmg Razz)

Sry, że post pod postem ale chciałem zwrócić uwagę na ten temat Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mały
Klanowicz



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Wto 1:30, 18 Gru 2007    Temat postu:

ja moge testnac kiedys:P w jakas sobote:P

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 9:00, 18 Gru 2007    Temat postu:

No ale co ja mam sprawdzic? Jak dziala ochrona przed ogniem? xD Btw. jest 1 bug Razz Bynajmniej byl jak braciak gral testerkiem. Bil sie z 2 zabami, okradl je w trakcie walki i dostal po 2 przedmioty z kazdej zaby o nazwie: ""
Pozniej w sklepie zamienily sie one na nogi ropuchy, ale w eq na mapie pisalo: ""

^^

Trza poprawic ;]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mały
Klanowicz



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Wto 19:48, 18 Gru 2007    Temat postu:

nazwy nie wpisal:D
ale to juz chyba wczesniej tez bylo jesli pamietam:P
wiec albo nadal nie poprawil, albo masz stara paczke z piachami


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Wto 23:53, 18 Gru 2007    Temat postu:

raczej starą paczkę, bo wrzuciłem błędne textslmp.res za pierwszym razem Razz. A co do tych tarcz to pytanie jest: Zwiększyć/zmniejszyć czy zostawić? Razz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Miklosz dnia Wto 23:54, 18 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Śro 16:32, 19 Gru 2007    Temat postu:

To ja go juz zglaszalem czy ktos zauwazyl? xD

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mały
Klanowicz



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Śro 21:12, 19 Gru 2007    Temat postu:

zostawic
tarcza spoko
bo zeby grac na tej mapie to srednio trzbea miec jakies 50k... a wtedy magowi taka slaba oslona przed ogniem nie przeszkodzi, a przynajmniej wyrowna poziom z wojem, ktory jednak musi sie natrudzc


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gribi




Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pon 21:12, 16 Cze 2008    Temat postu:

Miklosz robisz te piaski jeszcze?? ... Jakoś ten temat ucichł... Mi sie bardzo podoba i czekam aż bedzie cały dobrze zrobiony... chyba że już jest...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Wto 14:40, 17 Cze 2008    Temat postu:

Już nie robie... głosów nie było żadnych przeciw, nikt nic nie mówił, żeby coś zmieniać, więc skoro wszystkim co testowali odpowiadał to nic nie trzeba zmieniać. Jedyne "ale" do misji na piaskach, to mój niedopracowany skrypt misji, musisz zabić ogry w kolejności, żeby zaliczyło misję. Wystarczy czytać to co mówi starszy jak dostajesz misję i żadnego błędu nie zrobisz.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gribi




Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 18:51, 17 Cze 2008    Temat postu:

A MOŻNA JAKIŚ LINK DO TYCH piasków taki juz nie do testow tylko wpelni dobry

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mały
Klanowicz



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Wto 21:50, 17 Cze 2008    Temat postu:

wydaje mi sie ze mikl aktualizowal po prostyu pierwszy link, ale moge sie mylic;]

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Forum klanu Devils Strona Główna » Przyszłość EI » Nowy obszar - piaski
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 8 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group