Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lacrima
Dołączył: 27 Maj 2005
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Wto 15:05, 08 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Wynik siedzenia nad historia :p 2h siedzialam i dopiero 70stron mam za soba:( jeszcze tylko 120:(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Miklosz
Klanowicz
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:06, 08 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
ale nie w tym przypadku. Wszyscy moderzy, mapmapkerzy itp itd, są ograniczeni kodem źródłowym gry, którego nikt oprócz nivalu nie potrafi rozpakować. W kodzie źródłowym znajdują się wszystkie informacje o czarach, skillach, mechanice gry, obliczaniu obrażeń itd itp. Jedyną rzeczą, którą można zmienić w grze, to grafikę, dźwięki, oraz zedytować działanie czarów, skilli, parametry zbroi, siłę stworów. Zedytować, nie przerobić, czyli jedyną rzeczą którą można zrobić to zmieniać wartości liczbowe. Nici z robienia nowego czaru, lub podmiany skillu notkowizja, jakimś bardziej sensownym dla łucznika. No to tyle ze strony technicznej xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Lacrima
Dołączył: 27 Maj 2005
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Wto 15:09, 08 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
oj Miklosz,nie dajesz cienia nadziei
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Miklosz
Klanowicz
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:11, 08 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
sam miałem nadzieję na porządne przeróbki, dopóki nie popróbowałem różnych rzeczy i nie wczytałem się w ruskie forum
EDIT: Co do kodu to jest szansa go rozpakować, ale trzeba mieć bardzo porządny kompilator prawdopodobnie c++, ale skoro nawet ludzie z gipatgroup tego nie rozpakowali, (a oni się znają na wszystkim co związane z ei ) to raczej mało komu mogłoby się to udać, a trzeba przyznać, że wśród fanów ei nie ma zbyt dużo porządnych informatyków (nie licząc tych z gipatgroup ).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Miklosz dnia Wto 15:15, 08 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mały
Klanowicz
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:47, 09 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
az dziwne ze taka gra przyciaga tyle ludzi:P
ciekawi ich
ze chca ja rozbeirac an kawalki, zmienaic i skladac od nowa:)
BTW nie robcie z ei d2, bo straci klimat...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Razor
Klanowicz
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:35, 09 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Niema szans na przerobienie ei na d2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mały
Klanowicz
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:32, 09 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
wiem:P
ale mozna upodobnic:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
GlaziK
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:10, 09 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Z Ei L2 nie zrobicie co to to nie
(Jeszcze tui brakuje Yomandy z tekstem ze z EI nie da rady zrobic WoWa xP)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Przemek
Klanowicz
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żywiec Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:24, 09 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
No i nie da rady z EI zrobić L2. ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mały
Klanowicz
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:02, 10 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
dobra nvm czego nie mozna zrobic z ei... bo nie to jest naszym tematem:P
btw
nfs tez z tego nie bedzie:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Yomanda
Dołączył: 17 Sty 2006
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Czw 16:27, 10 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
GlaziK napisał: |
(Jeszcze tui brakuje Yomandy z tekstem ze z EI nie da rady zrobic WoWa xP) |
zanim przeczytalem twoj post chcialem to napisac
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Yomanda dnia Czw 16:30, 10 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
GlaziK
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:44, 10 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
CS... Hmm... Mozna podlozyc dzwieki ale to itak nie bedzie CS ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Boxer
Klanowicz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:47, 10 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ale mozna zrobic z ei panzer elite action
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Yomanda
Dołączył: 17 Sty 2006
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Czw 19:49, 10 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
GlaziK napisał: |
CS... Hmm... Mozna podlozyc dzwieki ale to itak nie bedzie CS ;P |
podsuneles mi zajebisty pomysl ;p dzweki z wowa sobie podłoze ;d
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Yomanda dnia Czw 19:49, 10 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Boxer
Klanowicz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:18, 11 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
To lepiej dograć swoje np:
Żyje po to żeby okopać małego!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|