FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Poprawki
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Forum Forum klanu Devils Strona Główna » Archiwum » Poprawki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 20:32, 01 Gru 2007    Temat postu:

Buahuahuha Pober nie badz smieszny bo mnie rozwalasz zawsze... ja chce to.. Zrobice to... Niech bedzie najlepiej nowy material itp... No ej no zrobcie...

Minute pozniej. Wy se grajcie ja gram na czystym Ei only xDDDDDDDDDDD Pbr zal zal zal xD


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Pober




Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: Iława

 Post Wysłany: Sob 20:33, 01 Gru 2007    Temat postu:

Wiecie co jak juz chcecie cos modzic to niemozecie jednego ulepszyc drugiego nie to all pocoiaga kosekwecje jak taki dobry jetes to zrob takie cos ze DMG zalezy od expa tez ;] to by rozwiazalo all sprawy Razz np im wiedecej expa tym wieksze mozesz zadac obrazenia golymi piesciami i ten dmg by byl dodawany do dmg broni i dmg magi... takie cos wymysl to ci pogratujue moze jeszcze lvl i mlvl wprowadz xD za takim czyms bym byl Razz

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 20:35, 01 Gru 2007    Temat postu:

A nie chciałbyś abyśmy zrobili aby w EI była fizyka niczym ze Stalkera i aby jak sie strzeli w drzewo to sie strzała tam wbije? I aby teren sie rozpadałprzy kuli ognia... To by było super... Pbr -.- My mówimy o realiach a nie o czymś nieosiągalnym -.-

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Przemek
Klanowicz



Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Żywiec
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 20:39, 01 Gru 2007    Temat postu:

Moze zmiencie jeszcze grafike? obslugiwanie DX10, shadery 4.0 itd.
Dodajcie jeszcze muzyke wykonana przez najlepszych kompozytorow z udzialem kilkusetosobowej orkiestry symfonicznej. Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mały
Klanowicz



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 20:58, 01 Gru 2007    Temat postu:

ja pierdole... moze nie schodzmy z tematY?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Przemek
Klanowicz



Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Żywiec
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 21:00, 01 Gru 2007    Temat postu:

Nie schodzimy. Temat jest o poprawkach więc... Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mały
Klanowicz



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 21:11, 01 Gru 2007    Temat postu:

n/c

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Nie 0:52, 02 Gru 2007    Temat postu:

jak to jest? ;P przez tydzień nabiło się ogólnie tak 3 strony postów, a teraz w jeden dzień 5 stron? ;P. Co do tych wszystkich pomysłów, to można tego w nieskończoność wymyślać, ale zanim zacznie się coś takiego wprowadzać to trzeba mieć dużo czasu, a ja na razie go nie mam, myślę żeby tak głębiej pomyśleć o tym przez przerwę świąteczną i ferie zimowe Razz. Więc pożyjemy zobaczymy, ale na razie k. sprawdźcie dobrze to co jest i wypowiedzcie się konkretnie ;P

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Nie 9:18, 02 Gru 2007    Temat postu:

No to tak jak wspominałem wsio narazie jest ok...... Z Mapy Piaski nie pasuje mi ze lucznikiem sie jej nie da zrobic (tak sobie mysle ze gdyby wyzerowac Ogrom regeneracje to mozliwe ze by sie dalo, a duzo by nie ulatwilo to wojowi, ktory jesli trafia Ogra to itak go zabije :E) I to by bylo na tyle... Dalej juz czekaja nowe zmiany do wprowadzenia jak np te schematy zbroii z mobow, bo reszta dziala bez zarzutu... Ale znowu odbijam od tematu... Mysle ze tutaj nie ma juz co testowac Miklosz, bo to tylko trzebabylo wrzucic do res i po sprawie... Wsio dziala ok...

A i jeszcze jedno... Miklosz wiem jak to jest Razz To nie jest tak ze nie masz czasu tylko ze Ci sie aktualnie nie chce Razz Tez zawsze mowilem ze nie mam czasu a tymczasem gralem w inne gierki itp itd... Jestem pewien ze robisz to samo Wink RazzP

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Nie 11:27, 02 Gru 2007    Temat postu:

hmmm wczoraj miałem urodziny to naprawdę nie miałem czasu, a wcześniej przez cały tydzień musiałem odrabiać przedmioty, na których mnie nie było (wcześniej byłem chory). Teraz przez tydzień może się za to wezmę, ale nie lubię nawet zaczynać się w takie coś bawić jak nie mam minimum 1h wolnego czasu, w którym nikt nie będzie mi przeszkadzał, bo potem jeszcze jakieś błędy wyskakują muszę szukać co to wywołało, a jak przerywam w połowie pracy to następnym razem potrzebuje conajmniej 15 minut żeby wiedzieć na czym skończyłem ;P. Wracając do tematu...
Usunięcie regeneracji to niezbyt dobry pomysł. Dla samotnego woja to jest po prostu niemożliwe zabicie tego ogra i to właśnie przez jego regenerację. Gdyby się ją zrzuciło to zabicie go byłoby łatwe jak nie wiem ;P.
BTW misje na piaskach mam zamiar robić takie, że trzeba conajmniej 2 graczy, albo jednego ponad 100k expa ;P.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Nie 11:59, 02 Gru 2007    Temat postu:

Miklosz napisał:
Usunięcie regeneracji to niezbyt dobry pomysł. Dla samotnego woja to jest po prostu niemożliwe zabicie tego ogra i to właśnie przez jego regenerację. Gdyby się ją zrzuciło to zabicie go byłoby łatwe jak nie wiem ;P.
BTW misje na piaskach mam zamiar robić takie, że trzeba conajmniej 2 graczy, albo jednego ponad 100k expa ;P.


No co ty? Wg mnie lekko, wojem kolo 90 ataku (co nie jest wyczynem, topornikiem mialem 96 jak wychodzilem z gip), HSy walic Ogrowi i lezy... Jak ma regeneracja nie pozwalac go ubic wojowi to bys musial ja zwiekszyc Wink Jak narazie to lucznikowi nie pozwala go zabic Wink

Co do misji... Zrob cos trudnego dla lucznika Smile

Btw... Wszystkiego najlepszego Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 16:59, 08 Gru 2007    Temat postu:

Dzisiaj próbowałem wykonać pomysł małego, czyli dodać nową skórę na ingos (trochę lepszą od twardej). A więc zrobiłem już teksturę skóry, ustawiłem jej model (parametrami zajmę się później), włączam grę. Ładnie wszystko działa bez przeszkód, ale żeby zrobić coś z tej skóry muszę teraz zrobić tekstury zbroi... i tu jest kłopot, bo tych teksturek jest ~90, a ja nie chcę robić tych rzeczy, a później okaże się, że to nieuczciwe i nie zostanie wprowadzone do gry (mam nadzieję że mnie rozumiecie).
Więc pytanie jest takie: Czy wrzucać nowe skóry do gry?, A jeśli tak to ile by ich tak miało być i jakie powinny być ich parametry Razz.

BTW: postaram się się później zrobić program w stylu tego od rusków, tzn co wrzucenie nowych rzeczy do gry będzie opierało się na 3 kliknięciach, a nie osobno wrzucać pliki do textures.res, figures.res, redress.res ;P


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Boxer
Klanowicz



Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 18:40, 08 Gru 2007    Temat postu:

Poprawka. Pomysł ze skórami był MÓJ Razz Razz Co do skórek to ja bym był za dodaniem bo
skoro są schematy na zbroje, to czemu nie ma materiału? Po wykasowaniu przez Miklosza twardej ze sklepu trzeba by zbierać twardą skórę na piaskach. A tak będzie dostępna skóra w sklepie Very Happy Można by też dać na sus i jaskę runy z gip do sklepu, żeby nie latać co chwile jak brakuje runy Razz


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 19:15, 08 Gru 2007    Temat postu:

ale ja nie przenoszę tylko skórek, ale dodaje zupełnie nowe ;P. Wraz ze zwiększonymi parametrami i ceną. Wtedy byłaby np. utwardzana cienka, gruba, twarda skóra, albo coś w tym rodzaju ;P (utwardzana twarda skóra troche dziwnie brzmi xD)

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 21:00, 08 Gru 2007    Temat postu:

Ja jestem na nie co do skor...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Forum klanu Devils Strona Główna » Archiwum » Poprawki
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 4 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group