Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jak wam się podobaja? |
Chciałbym żeby było coś takiego :) |
|
42% |
[ 3 ] |
Może być ... |
|
14% |
[ 1 ] |
Za mało :( |
|
0% |
[ 0 ] |
To nierealne :[ |
|
0% |
[ 0 ] |
Głupie pomysły ... |
|
28% |
[ 2 ] |
Odwaliło ci...?? |
|
14% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 7 |
|
Autor |
Wiadomość |
Gribi
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:11, 26 Cze 2008 Temat postu: Pomysły By Gribi |
|
|
Tutaj beda moje pomysły dotyczące zmian w EI.
1)
Można by dodać na jaskinie nową zbroje dawałaby ona tylko o 1 wiecej obrony, a była by innego koloru... 4x droższa niz zwykła na jasce, każda cena części tej zbroji byłaby pomnożona o 4... Materiał również pomnożony o 4 od zwykłego diamentu.
Bronie miałyby tez o 1 wiecej dmg i o 4x droższe...
Myśle że urozmaiciło by to gre na jaskinii, bo nikt nie zbiera kasy jak ma all najlepsze rzeczy i czary. A to mogłoby wypalić nie jest to zbytnie ułatwienie, a za to bardzo drogie.
2)
Na Gipath chciałem dodać nowego stwora i nowy materiał, zainpirował mnie Miklosz poprzez swoją mape (piaski)
Tygrys Piaskowy i nowy material Skóra tygrysa piaskowego, nie byłoby jej w sklepie tylko do zdobycia z tygrysów na piaskach.
Nie byłaby dużo lepsza od tej poprzedniej ale słabsza od najsilniejsze zbroji w gipath... Moim zdaniem magowie by się ucieszyli bo byłaby to dobra zbroja i możnaby w niej biegać.
3)
Chciałem dodać nowe bronie w sus ing i gip.
Byłyby to bronie z jaskini ale texturki zmienione i możnaby w nie metal włożyć... Napewno fajnie by wyglądały biała włócznia z jaskini ze stali... Nie wiem jakby to wyszło daje tylko pomysł jakby głupio wyglądało to nie bede robił, sam nie wiem
A więc tak:
Nowy materiał na jaskini (innego koloru) Zbroja zwiekszona obrona o 1, a broń zwiekszony dmg o 1. Cena 4x wiecej niż standordowa zbroja.
Nowy materiał Skóra z Piaskowego Tygrysa + Piaskowy Tygrys na mapie Piaski. zbroja o 2<4 wieksza obrona niż zwykla z tygrysa.
Bronie z jaskini ze wszystkich rodzaji metalu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gribi dnia Czw 21:12, 26 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Miklosz
Klanowicz
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:51, 26 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Co do nowego materiału... po co? Jak ktoś ma kase to se chodzi w full zbroi z diamentu, buli wtedy dużo szmalu, a buląc 4x więcej po prostu by się nie wypłacił. Zwłaszcza, że trudniejsze misje (to z wolu), nie dają zbyt dużej kasy - taka zbroja doprowadzała by do bankructwa czyli nikt by jej nie kupował.
Co do skóry z tygrysa... było już bardzo dużo pomysłów tego typu jednak żaden nie został zrealizowany, dlaczego? Tutaj są dwa powody, pierwszy: wątpie żeby komuś chciało się zrobić nową teksture. Drugi: nie każdy będzie uznawał tej zbroi, bądź nie każdy ją ściągnie (taaa... nie każdy czyli 80% graczy), co za tym idzie, jeżeli ktoś w owej zbroi założy serwa, większość graczy będzie od razu wywalało po wejściu na mapę - z powodu braku tekstury, natomiast, jeżeli ktoś wejdzie w tej zbroi na czyjś serw, od razu padnie serw, skutki uboczne takich zabaw to np. game.exe error - skasowanie postaci.
Co do broni z jaskini... krótko i zwięźle, wyglądają jak gówno i nie chciałbym ich widzieć w żadnym innym miejscu.
Dziękuję za uwagę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gribi
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 6:46, 27 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Ja to wszystki moge zrobić tylko sie pytam czy coś takiego bedzie się oplacalo robic...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Miklosz
Klanowicz
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:20, 27 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
więc napisałem .
No to poczekaj na inne wypowiedzi, ja tylko przedstawiłem aspekty techniczne. A samo robienie nowego materiału... robiłeś już to kiedyś? Na każdą broń/część pancerza trzeba osobną teksturę, w dodatku tekstury nie są tylko dla jednej postaci tylko dwóch - osobno facet i babka (nawet bronie o.0).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mały
Klanowicz
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:09, 27 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
co do materialu to nie;]
za to dodalbym troszke obrazenia do broni na jaskini. tak po 10 do max i 10 o min
wtedy woj na 1 mapie chodzi luzno, a na drugiej jest w stanie zabic sam jednego weta(tak mysle, nie sprawdzalem. mozna sprobowac;])
piaskowy tig moglby wy palic, ale przedstaw mi jakby wygladal? bo ze zwykly tig istnieje to spoko, ze irbisy istnieja spoko, ale piaskowy? hmmm pokaz jak bedize wygladal to pogadamy;] ofc bylby odpowiednio silny jak na mape mikla;]
a problem wywalania latwo zalatwic;]
damy skore tiga jako przedmiot tylko na sprzedaz;]
a magowi zwykly gipowy tig starczy az do wetow;] ja dopiero jak na wety zaczalem chodzic to zmeinilem gipowego tiga na met;]
bronie mi sie nie podobaja;]
PS nie wiedzialem ze facet i babka maja rozne bronie;]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mały dnia Pią 12:29, 27 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gribi
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:16, 27 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Tig bylby bardzo podobny, ale nieco jasniejszy moim zdaniem taki zolto pomaranczowy... Ciemne paski i przedmiot na sprzedarz. Ja raz swoim magiem na sus w zbroi z tigra doszedlem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gribi
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:06, 27 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
a wiec tak robie pomysl Malego tzn nowy material na jaskini troche lepszy ze polepszy wojow a magow nie... Screenek:
Licze na dobre komentarze, jest to poczatek prac jak ebda do zaakceptowania to zrobie reszte itemkow
PS Miklosz dzieki za pomoc, Ten Photoshop to jego wina ^^
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Miklosz
Klanowicz
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:48, 27 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Co do tego szafiru:
Ja bym zrobił tak, żeby obrażenia były większe nawet o 10-15 przy włóczni albo nawet jeszcze trochę, jednak miałby "kilka" minusów.
Waga: 5-6
Energia: 0
Złożoność: 0
Trwałość: ~30 (kruchy ale ostry )
Obrażenia: tak jak powiedziałem , przy włóczni około +10min, +15max.
Premia zbroi: 7.
Jednak nie wiem czy to dużo da, skoro bardziej wojowi przydałby się atak, ale lepsze to niż nic .
Ah... no i jeszcze jedno, zanim się zrobi coś konkretniejszego trzeba jednak poinformować wszystkich (tych mądrzejszych więc niewiele), co się EI interesują i poznać ich zdanie o tym .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Miklosz dnia Pią 18:54, 27 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gribi
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:56, 27 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Wiem dlatego zrobilem tylko to zeby zaczac jeszcze robic to msuze poczekac czy takie cos bedzie uczciwe
A mam pytanie do ciebie nie wiem jak zrobic wieksza lub mniejsza premie do zbroji... Chodzi o material bo tam pisze premia do zbroji, szukalem w BT ale nic nie znalazlem:/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mały
Klanowicz
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:45, 27 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
;] dajmy troszke zlozonosci no sorki ale woj chce wpakowac tam oslabienie;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gribi
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:53, 27 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Widzac wasze posty mysle za wam sie to podoba ale mieczyk dla woja tez sie przyda poblokuje i tez cosik zabije, skzoda ze na 3 mapie gowno zrobi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Miklosz
Klanowicz
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:13, 28 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
na drugiej już gówno robi , a ja bym dalej był przy 0 złożoności, sam gram wojem żeby nie było
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gribi
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:04, 28 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
0 zloznosci to moze byc ale atak zwiekszyc do 9.8 albo do 10.0 jak uwazacie??
Zwiekszylem do 9.5 ale jak bez zloznosci to mozna jeszcze zwiekszyc troszke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mały
Klanowicz
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:36, 28 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
to Twoj pomysl;] rob co chcesz;] w sumie moze byc;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
[E] Parias
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wydminy
|
Wysłany: Nie 6:09, 29 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Ja byłbym "za" a zwłaszcza z tym materiałem ze względu, że może wojak by w końcu mógł więcej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|