Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Snopek
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/Załom
|
Wysłany: Wto 13:29, 17 Maj 2005 Temat postu: Czy to/on jest uczciwe? |
|
|
Piszcie jeżeli macie wątpliwości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Snopek
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/Załom
|
Wysłany: Wto 13:31, 17 Maj 2005 Temat postu: |
|
|
Piszcie jeżeli nie wiecie czy ktoś jest uczciwy lub czy to co robicie jest uczciwe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Achilles
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 9:58, 01 Cze 2005 Temat postu: |
|
|
mam pytanko
w gipath robiłem sobie rózgi w ten sposób:
dawałem punkty w astralną, ale nie naciskałem "OK"
kiedy złożyłem czar naciskałem "ANULUJ"
w ingos zrobiłem tak samo, żeby nie tracić expa na astralną a mieć rózgi
CZY TO JEST UCZCIWE?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Przemek
Klanowicz
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żywiec Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:04, 01 Cze 2005 Temat postu: |
|
|
To jest uczciwe.Sam tak robię.To po prostu zwykłe niedopatrzenie twórców gry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
codi89
Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gostyń
|
Wysłany: Pią 18:24, 03 Cze 2005 Temat postu: |
|
|
a czy ten mod/patch ktory podalem odnosnie mozliwosci gry na jaskini jest uczciwy ? :/ bo ja juz sam nie wiem... wg mnie gra sie o wiele ciekawiej bo juz na poczatku mozna sie ladniej dorobic chociaz o polowe bo orki zostawiaja kamien lub przedmiot z ktorego maja wykonane topory. Zagraniczne servery tez uzywaja tego patcha...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Grigori
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/Zalom
|
Wysłany: Pią 19:23, 03 Cze 2005 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem to zmienia postać rzeczy:). A tak na serio to lepiej nie używaj tego... czegoś. Używanie różnych rodzaju "ułatwiczy" gry jest zabronione, ponieważ jest to ułatwianie rozgrywki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
codi89
Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gostyń
|
Wysłany: Pią 19:31, 03 Cze 2005 Temat postu: |
|
|
ale to jest zatwierdzony modyfikator przez Nival Interactive bez którego nie damy rady na jaskini... Poza tym to nie daje dużo ;/ Wsadza nowe czary do sklepu (pomniejszenie powiekszenie) oraz w gipath zauwazylem kosci smoków i tez w kolosalnych cenach... Wiec ja nie wiem czy to oszustwo jezeli Nival to zaakceptował. O balance toolu mowil ze nalezy na nim grac samemu na swoim serverze a o tym pisze join to another players who has found the game with this is more enjoyable. "Dołącz do graczy którzy uwarzają ze gra z tym jest bardziej zabawna. Narazie na tych zagranicznych serverach w ktore gralem to jest ten mod wlasnie wiec... no nie wiem. Bez niego nie pogramy na jaskini ;/ Wiec 1/4 gry jest nam odebrana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
codi89
Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gostyń
|
Wysłany: Pią 19:32, 03 Cze 2005 Temat postu: |
|
|
bo nie wiem czy powinienem to skasować czy nie...
EDIT:
troche o tym co autor pisze :> zmiany jakie następują po tym aby móc grać w jaskini i czuć sie jak w singlu... chyba wole to niz zebrac o kazde 100 na broń...
MOD 2.0 beta
Here is the list of changes that have been made to the multi player game.
Just extract this zip archive into your evil island res folder and overwright the old file's.
(back it up first if you would like to save the original)
Remember to grab my quests mod aswell, they work even better together.
=============================================================================================================================
SPELLS:
-----------------------
weaken 2 times stronger
Eagle sight Has had a major overhaul, too much sight lags too much, as others who join have found out.
the maximum range on it now is about 10.4. Thats full of tripple effect.
2 new spells, only cosmetic but a lot of fun to play with.
Enlargement(makes the target creature Larger) 20 seconds
shrink(similar to weaken but only shrink creature, doesnt affect stats) 20 seconds.
haste = 20.0s + 4 effect
slow = 20.0s + 4 effect
paralysis = 2.0s
regeneration 10.0s + 15 effect, so now you can regenerate like creatures
fire ball was 7 now 11 effect
celestial lightning was 8 now 12 effect
acid fountain was 9 now 14 effect
At this stage I dont think there will be a spells mod. After playing a character through with and without it,
I found it was to over powering, and besides the fighters help and take the hits remember.
They dont want you killing everything.
ITEMS:
---------------------------------------
added dragon bones(missing from multi)
raised price on obsidian to 450.
The reason I raised the price on obsidian is, so the other items get a fairly good use.
Before there wasnt anytype of progression in the weapon department, and now I feel there is.(abuse away)
Try it first though, you may agree with me
CREATURES:
-------------------------------------------
Experience for kills has been altered very slighty, from harder creatures giving more and
lesser creatures giving less. Nothing to drastic and mainly on in gipath and a few small changes in ingos.
(dogs got a little lift)
various creatures drops have been altered,
from mages dropping there weapon or weapon material,
and chances of gaining money from certain creatuers has increased or decreased where applicable.
EG.
archer with a dry bone bow, well that final blow maybe or the one before must've broke it cuase she dropped
the bones(2) that held it together and maybe she was carrying money or maybe she wasn't.
trolls drop hide instead of money(makes sence really). Although dragons drop money still. reason is that they drop
upto 1,000,000 in gold so that would equal nearly 400 or 500 skins, and thats to many to click on to sell.
orc gaurds now have 15 armour the same with cheif seer. and a nice money drop or maybe not.
But have attack and defence of 33, so you need to be able to match or better it before attacking them.
cheif seer has 54 att def, so magic will be an asset.
TIP:
This firewall does the trick.
e+
e+
fe
m-
m-
and 2 extra targets
dragons in cave have had a drop in armour,attack and defence, so ranged weapons can kill them easier, same with spells, but you still have to becareful.
WEAPONS:
----------------------------------------
weapons have been corrected to show the actual value the weapon does with best material.(no changes to most of them just corrected damage displayed)
But some weapons especially in cave, have had a boost so fighters can match wits against enemy's. But you still need high attack and defence.
STATS:
------------------------------------------
As in incarns mod(HI Bud, thanks for the original help in the beginning), the stats have the same amount of exp needed to buy stuff.
Makes you specialize more in the type of character you desire, so I left them alone.
But the actual amounts gained have been altered to match incarns settings to help boost fighters melee,
and magicians magic skills.
EG.
when it said 1 2 3 now it says 5 10 15 ect............
bug I can't fix:
-------------------------------------------------------------
Using metal weapons and armour, it would seem that using steel in meteorite armour and weapons gives the exact same affect
as using meteorite, but you do gain the extra complexity with meteorite ect... for larger spells.
But alot of poeple would not of known that, so it doesnt matter really.
=============================================================================================================================
------------------------------------------------------------------------------------------------
credits go to all that helped
NIVAL For there support and incouragement, And for making such a great game to begin with.
And for giving me the opertunity to fix a few of theyre minor oversights.
------------------------------------------------------------------------------------------------
David Siekmeier ------------ major tester And contributer of input,
A lot of bugs would've made it out with out his help.
Ragnoroc ------------------- tester
willem plas ---------------- tester
and Incarn ----------------- all round good guy,
and for his initial help and Input.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
This mod has been pulled from either of 3 locations
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
All abuse and support can be sent to:
[link widoczny dla zalogowanych]
cheers
eraser
PS.
Stand by for alterations on quests.
(some mod changes were made in preperation.)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Grigori
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/Zalom
|
Wysłany: Pią 19:39, 03 Cze 2005 Temat postu: |
|
|
Chcesz mieć tego moda?? To sobie go weź, ale wiedz że będziesz nieuczciwy. Czaisz?? Gra wtedy jest nie równa. Niekażdy może mieć ten "dodatek".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Pober
Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Iława
|
Wysłany: Pią 20:41, 03 Cze 2005 Temat postu: Pober |
|
|
No ja sie zastanawiam brzmi ten dodatek elegancko bo praktycznie moge sie zgodzic bo jaska jest tylko na solo dla maga a lucznik i wojownik odpada bo sobie daje rade tylko na mistrza cienia, tak wiec nie wim do konca ale mysle nad tym patchem ale dopiero jak dojde do jaskini to go uzyje jak juz cos wiec nie bendzie oszustwo tak mysle:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
codi89
Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gostyń
|
Wysłany: Pią 21:52, 03 Cze 2005 Temat postu: |
|
|
hmm pober dobry pomysl. Tez bede uzywal tylko na jasce czyli jeszcze dluga droga przede mną no tylko ze tutaj jest tak ze na przyklad jak wezmiesz ta zdolnosc np. młotnik to zamiast 5/10/15 ataku dodaje ci 10/20/30 i nie wiadomo czy to na koncu jak juz na jasce zagramy to bedzie działało... to samo z siłą/zrecz/int zamiast 123 jest 5/10/15...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Zlatan
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lipsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 8:28, 04 Cze 2005 Temat postu: |
|
|
to jest nieuczciwe,nieuzywajcie tych patchow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Black Qur
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:52, 18 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Jezu ludzie kazdy mody czy patch jest zaakcetowany ale gracze wymyslili sobie "REGULAMIN" i nie bedziesz uczciwy wobec regulaminu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Woody
Dołączył: 21 Maj 2005
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 17:54, 18 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Black Our wcześnie się obudziłeś z tym postem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Black Qur
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:25, 19 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
04 czerwca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|